Po kliknutí na obrázek se plná velikost zobrazí v novém okně. Všechny fotky z exkurze zde.






Světelný informační panel DR v žst. Adorf.






Pružné upevnění kolejnic na ocelových pražcích v žst. Adorf.






Stanoviště strojvedoucího jednotky RegioSprinter.






Cestová návěstidla těsně před nástupišti v jinak nevýznamné odbočné stanici Zwotental, umožňující rychlé spojování 2 jednotek. Dalšího zkrácení by bylo možné dosáhnout zastavováním prvního vlaku blíže k tomuto návěstidlu, nebo jeho umístění doprostřed nástupiště.






Nástupiště zastávky Schöneck vlevo...






...a vpravo ve směru jízdy. A pak že to najednou nejde - vhodných míst v ČR by bylo dostatek.






Stanice Gutenfürst, bývalá PPS mezi NDR a NSR. Na lávce tolik typické pro pohraniční stanice na tzv. "železné oponě" je z druhé strany stále ještě pěší přechod pro kontroly vozů za jízdy.






Vývěsný jízdní řád v žst. Hof Hbf. Za povšimnutí stojí zejména upozornění na více vlaků, odjíždějících současně z jedné koleje - nic to nestojí, a ušetří to spoustu zmatků. Obdobné upozornění se nachází také na informačních panelech v hale i na nástupištích.






Zastávka na trati Hof - Neuenmarkt-Wirsberg, z úsporných důvodů použito provizorní řešení ze dřeva. Na mnoha místech by se takto mohla velmi levně otestovat případná poptávka po přepravě vlakem, aniž by bylo nutné riskovat vysoký výdaj na normové provedení.